2018. október 17., szerda

2018.10.17. Gyakorlat - Számonkérés


A csoport
Rajzolj egy képet, amin egy tó van, rajta egy zsombék, a háttérben a part. Tegyél az égre felhőket és egy napot (ezek vannak készen is). Keress, vagy rajzolj egy hajót is.
A következő történjen:
Egy hajó ringatózik a vízen, balról jobbra halad, kimegy a képből.
Közben a felfelé nyíl megnyomásakor egy hal kiugrik a vízből véletlenszerű helyről véletlenszerű (de azért ésszerű) magasságba, majd visszaesik a vízbe, ahol eltűnik.
3 felhő halad balról jobbra, eltűnnek a jobb oldalon. Haladás közben eltakarják a napot, ha a nap elé érnek.
Egy madár repül át jobbról balra, ha felhőhöz ér, eltűnik benne, és nem is jelenik meg többet.
Egy teknős kimászik a vízből egy zsombékra, „vizes” vonalat húz maga után.
Amikor a madár megjelenik, a teknős „megijed”: behúzza a fejét és a lábait.

B csoport
Rajzolj egy képet, amin egy víz alatti világ van. Alul egy-két vízinövény a homokban.
A következő történjen:
Egy cápa föl-le hullámzó mozgással áthalad a képen, végül kiúszik a képből. Körülötte halak úszkálnak véletlenszerű mozgással, ezeket a cápa megeszi, ha hozzáérnek.
A szóköz megnyomásakor egy újabb, nagyobb cápa jelenik meg vele szemben (ugyanazok a tulajdonságai, ugyanúgy közlekedik,  csak nagyobb hullámokat csinál), és ennek más legyen a színe. Ha összeütköznek, a kisebbik forduljon meg, és ússzon visszafelé.
A homokban egy rák halad hátrafelé. Ha elér egy vízinövényt, mögötte megy tovább, majd megáll a képernyő szélénél. Amikor megállt, jelenjen meg egy polip mellette.
Ha megnyomjuk a le billentyűt, valami általad választott tárgy beleesik a vízbe, és lesüllyed, megáll a homokon. Ettől megijed a polip és lila tintacsíkot húzva maga után kimenekül a képből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése